دستگاه هیدرودرمی چه اثری بر جوانسازی پوست دارد؟

استفاده از دستگاه هیدرودرمی یکی از موثرترین راه های جوانسازی پوست می باشد. امروزه، افراد، بیش از پیش به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و دائما به دنبال راهی برای به تاخیر انداختن پیری پوست و جلوگیری از آسیب و چروکی پوستی هستند. به همین جهت، متخصصان پوست نیز، بیش از گذشته، راه‌های مختلفی را برای این منظور پیشنهاد می‌کنند. یکی از این راه‌ها، هیدرودرم آبریژن که توسط دستگاه هیدرودرمی انجام می‌شود، می‌باشد. هیدرودرم، موجب آبرسانی و همچنین پاکسازی پوست می‌شود، که هر دوی این‌ها در جوان و شاداب ماندن پوست بسیار اهمیت دارند. هیدرودرم آبریژن به نام‌هایی همچون، میکرودرم آبریژن مرطوب، هیدراته کردن صورت، فیوژن صورت، میکرودرم آبریژن صورت، آکوادرم آبریژن نیز شناخته می‌شود. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در نتیجه هیدرودرمی، دستگاه هیدرودرمی و کیفیت آن می‌باشد. بنابراین، بهتر است، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، به مراکز معتبری که دارای دستگاه با کیفیت همراه با بهترین متخصصین هستند، مراجعه کنید.

نحوه کار و عملکرد دستگاه هیدرودرمی و انجام هیدرودرم

همان‌طور که گفته شد، یکی از کارهای دستگاه هیدروددرمی، یا همان دستگاه گالوانیک، و یا دستگاه پاکسازی پوست، آبرسانی پوست می‌باشد. دستگاه هیدرودرمی، اینکار را از طریق لایه برداری و از بین بردن سلول‌های مرده پوست و همچنین تزریق مواد مغذی به پوست انجام می‌دهد. این روش، برای افرادی که دارای پوست بسیار خشک هستند که به طور معمول کرم‌های آبرسان، چندان موجب آبرسانی و رفع خشکی آن‌ها نمی‌شود، بسیارگزینه مناسبی می‌باشد و مانند روش مزوتراپی روش مناسبی برای جوانی و تازگی پوست است. همچنین برای افراد دارای پوست چرب نیز مناسب است. زیرا دهیدراته و کم آب بودن پوست، ارتباطی  با چرب و یا خشک بودن پوست ندارد. این روش، برای آبرسانی و از بین بردن چروک دور چشم نیز مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

به طور کلی، دستگاه هیدرودرمی، یک بخش مربوط به آبرسانی یا گالوانیک دارد که برای آبرسانی پوست و دور چشم استفاده می‌شود. بخش دیگری نیز دارد که موجب پاکسازی پوست و مخصوصا منافذ آن می‌شود که بسیار در شادابی پوست اثرگذار است. همچنین بخشی مربوط به تقویت و ویتامینه کردن پوست دارد. در واقع، از طریق ساییدن لایه خارجی  و  از بین بردن سلول‌های مرده، موجب پاکسازی پوست شده و بر اساس مشکل پوست، که می‌تواند جوش، آکنه و غیره باشد، سرم مخصوص آن را به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کند. در صورت با کیفیت بودن دستگاهی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و همجنین مهارت نیروی متخصص، بعد از انجام این مراحل، تغییر و بهتر شدن پوست کاملا محسوس و قابل مشاهده خواهد بود.

موارد استفاده از دستگاه هیدرودرمی

  • درمان جای زخم و آکنه
  • از بین بردن خط خنده، خط اخم و غیره
  • پاکسازی و همچنین آبرسانی عمیق پوست
  • از بین بردن چین و چروک پوست
  • جوانسازی پوست
  • درمان و رفع لک‌های قهوه‌ای پوستی
  • شاداب شدن پوست
  • و غیره.

کیفیت دستگاه هیدرودرمی

دستگاهی با کیفیت محسوب می‌شود که، علاوه بر عدم ایجاد جرقه‌های مرئی و نامرئی، موجب التهاب پوست نشود و به پوست آسیب نزند. همچنین برای کار با دستگاه هیدرودرمی باید از ژل مخصوص آن استفاده شود تا به پوست آسیب نرسد. ژل مناسب برای اینکار باید دارای ویژگی‌هایی همچون، حساسیت زا نبودن، عدم ایجاد قرمزی و التهاب بر روی پوست، حاوی موادی با خاصیت آبرسانی و عدم ایجاد واکنش با گوی‌های گالوانیک باشد. به عنوان مثال، هرگز نمی‌توان از ژلی که برای سونوگرافی استفاده می‌شود، برای کار با دستگاه هیدرودرمی استفاده کرد، زیرا موادی با خاصیت آبرسانی و پلاریته را ندارد. در صورت عدم استفاده از ژل مناسب، غشا پوست دچار آسیب خواهد شد و نه تنها مفید نخواهد بود، بلکه موجب آسیب جدی به پوست می‌شود.

نکات بعد از استفاده ازدستگاه هیدرودرمی

مدت کوتاهی بعد از استفاده از دستگاه هیدرودرمی، جذب مواد به پوست افزایش می‌یابد. به همین دلیل لازم است که از کرم‌های مرطوب کننده مناسب و همچنین کرم دور چشم خوب استفاده شود تا تاثیر آبرسانی هیدرودرمی دو چندان شود.

Call Now Button