کربوکسی یا مزوتراپی کدام بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال که کربوکسی یا مزوتراپی ، باید بررسی هایی انجام شود و اطلاعاتی به شما عزیزان داده شود تا شما خود تصمیم بگیرید که کدام یک از این موارد بهتر است. کلینیک زیبایی آریانا در غرب تهران آماده ارائه خدمات حرفه ای با تخفیف های ویژه است. استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و گذراندن دوره های جامع در رابطه با زیبایی از دیگر مزیت هایی است که آریانا را از سایرین متمایز می سازد.

کربوکسی تراپی

کربوکسی یا مزوتراپی  برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است هرکدام از روش ها را به دقت بررس یکرد. روش کربوکسی بسیار سریع است و زمان زیادی نمی برد. در این روش از گاز دی اکسید کربن برای جریان یافتن خون در پوست استفاده می شود. از جمله تاثیرات آن می توان به افزایش رنگ پوست و از بین بردن چربی در یک منطقه خاص اشاره کرد. این روش دارای دو فرایند است. در مرحله اول سلول های چربی با روشی که به فشار و زخم روحی معروف است؛ وارد یک شوک می شوند. در مرحله دوم اُکسید کربن، رگ های خونی را برای شل شدن و گشاد شدن در ناحیه محلی که به آن تزریق شده؛ تحریک می کند. این میزان، اکسیژن را که می تواند به پوست برسد و همچنین میزان کاهش چربی را که به طور بالقوه ممکن است رخ دهد، افزایش می دهد.

 در کل باید گفت که کربوکسی یا مزوتراپی ، هر دو به نوعی برای کسانی که می خواهند از برخی مزایای لیپوساکشن اما بدون جراحی و تهاجمی بودن استفاده کنند؛ مفید است. نهایتا باید گفت که نتایج کلی بعد از کربوکسی تراپی، کاهش تعداد سلول های چربی و همچنین ظاهر هماهنگ پوست است. نشانه هایی که در فرد وجود دارد تا تشخیص درمانی کربوکسی تراپی داده شود، با مزوتراپی تقریبا همپوشانی دارد و در بسیاری موارد برابر هستند. مزیت این حالت آن است که برای شما راه انتخاب بیشتری وجود دارد.

نشانه هایی که معمولاً با استفاده از کربوکسی تراپی حل می شوند عبارتند از:

  • کاهش میزان چربی در یک ناحیه از بدن یعنی به صورت موضعی (این مورد،‌ می تواند به طور مستقل یا همراه با لیپوساکشن انجام شود).
  • ریزش مو (آلوپسی).
  • از بین بردن علائم کشیدگی پوست.
  • شرایط پزشکی مانند زخم های پوستی، بیماری های شریانی مربوط به دیابت یا اختلال نعوظ.
  • از بین بردن جای زخم هایی که نتیجه آکنه هستند.
  • کاهش چین و چروک ها.
  • مزوتراپی

مزوتراپی ، که به آن لیپولیز تزریقی نیز گفته می شود، مخلوطی از ویتامین ها، داروها و آنزیم ها است که برای ساختن ماده تزریق شده ترکیب می شوند (با هم مخلوط می شوند) و در لایه ی مزودرم پوست تزریق می شود تا پوست جوان تر و سست تر شود و چربی های اضافه از بین برود. مزوتراپی دارای تاییدیه ی FDA نیست.

امروزه، از مزوتراپی در موارد زیر استفاده می شود:

  • در مناطقی مانند معده، ران، باسن، پاها، بازوها و صورت، چربی را از بین می برد.
  • چین و چروک و خطوط را محو می کند.
  • پوست را سفت می کند.
  • پوست خود را روشن تر کنید.
  • درمان آلوپسی که باعث ریزش مو می شود.

کربوکسی یا مزوتراپی را انتخاب کنیم؟

در ادامه ی این امر که کربوکسی یا مزوتراپی، باید توضیح داد که کربوکسی تراپی و مزوتراپی، برای اینکه نتیجه ی مطلوبی ارائه دهند، نیاز دارند که چندیدن جلسه تکرار شوند. در هر دو موارد، تعداد جلسات مورد نیاز، بستگی به هر بیمار و شرایطش دارد. حال، اگر برای کاهش چربی کربوکسی تراپی انجام دهید، حدود هشت تا ده جلسه باید انجام دهید. این فاصله ها ده روز به ده روز تکرار می شود و بعد از این، برای حفظ اثرات آن، باید در طول سال، چند جلسه تکمیلی شرکت کنید تا بتوانید هر آنچه که انجام شده، نگه دارید. امابه طور معمول، اگر برای درمان خود به دنبال کربوکسی تراپی باشید، باید بین شش تا ده جلسه، نوبت از مرکز مربوطه داشته باشید که این جلسات در فاصله بین یک تا دو هفته باید به شما داده شود. اگر مشکل شما چین و چروک و داشتن علائم کشیدگی پوست است و می خواهید کربوکسی تراپی انجام دهید، باید چهار تا شش جلسه انجام دهید که به صورت ماهیانه انجام می شود. اینکه کربوکسی یا مزوتراپی کدام بهتر است سوالی است که باید شما بعد از دیدن توضیحات مربوطه، به آن پاسخ دهید.

Call Now Button