آر اف (RF) صورت بهترین روش جوانسازی

از سال 2001، آر اف (RF) صورت به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای سفت کردن و جوانسازی پوست استفاده می شود. به مرور زمان و با افزایش سن، استفاده از لوازم آرایش نامرغوب، دستکاری جوش های عفونی و ویروسی و باقی ماندن جای آن بر روی پوست و غیره، شادابی و نشاط پوست کمتر می‌شود و پوست یکی از عناصر اصلی زیبایی به حساب می‌آید. به همین دلیل همیشه افراد به دنبال راهی برای برگرداندن شادابی و جوانی به پوست هستند. یکی از روش های پزشکی زیبایی،  آر اف است. همچنین می توانید دررابطه با سایر روش های جوانسازی همچون هیدرودرمی صورت  نیز اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

در روش آر اف صورت از انرژی رادیوفرکانسی برای رفع شلی و افتادگی پوست استفاده می‌شود. در آر اف از کم انرژی ترین  امواج طیف نور الکترومغناطیسی استفاده می‌شود. این امواج، حرارتی را به عمق و لایه‌های زیرین پوست می‌رسانند که باعث سفتی پوست و کمی از بین رفتن چین و چروک می‌شوند. این روش بیشتر برای کسانی که بین 30 تا 50 سال ، که افتادگی پوست خفیف یا متوسط دارند، سودمند می‎باشد.

[lwptoc]

کاربرد آر اف (RF)

  • رفع چین و چروک‌های ریز صورت، دور چشم و دهان
  • رفع غبغب و فرم دهی صورت
  • کاهش خط خنده و پیشانی
  • رفع تیرگی و گودی دور چشم
  • ترمیم زخم و کلاژن سازی
  • کاهش منافذ باز صورت
  • رفع آکنه
  • شکل دهی مجدد به برجستگی گردن، صورت و بدن
  • ترک بدن
  • مشکلات رنگ و بافت سطحی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال

این دستگاه دارای 49 سوزن بسیار ظریف است که برای جلوگیری از ایجاد حساسیت، سوزن ها روکش طلا دارند. نوک این سوزن‌ها به سطح پوست وارد می‌شوند و با وارد کردن امواج، کلاژن در عمق پوست منقبض و باعث سفت شدن پوست می‌شود. بعد از خارج شدن سوزن، پوست کمی قرمز و متورم می‌شود که بعد از 24 نهایت 48 ساعت کامل رفع می‌شود. برای هر بیمار از کیت سوزنی جداگانه استفاده می‌شود که از انتقال بیماری‌ها به این صورت جلوگیری می‌کنند.

فرم دهی صورت و رفع غبغب با آر اف

غبغب در افرادا کم سن‌تر معمولا به دلیل تجمع چربی است. درحالی که در افراد مسن تر به دلیل شل شدن پوست و تجمع چربی می‌باشد. غبغب فقط در افراد چاق دیده نمی‌شود و گاها افراد لاغر هم وجود دارد. یکی از روش های مفید و کاربردی برای از بین غبغب، آر اف است، که در آن چربی جمع شده در زیر پوست توسط امواج فرکانس رادیویی تخریب و در نتیجه پوست سفت می‌شود. معمولا 3 الی 6 جلسه کافی است که مدت زمان هر جلسه بین 20 تا 30 دقیقه می‌باشد.  با سفت شدن پوست فرم صورت به حالت مطلوب در می‌آید. همچنین برای رفع غبغب و افتادگی پوست می توان درباره لیفت صورت و مهمترین نکات آن نیز اطلاعات کسب نمایید.

تفاوت آر اف فرکشنال سوزنی با معمولی

در آر اف فرکشنال معمولی یا غیر سوزنی، تعداد جلسات بیشتر است، حدود 10 جلسه است برای اینکه بتوان به نتیجه مطلوب رسید، و یا اینکه مدت زمان جلسه را باید زیاد کرد، به عنوان مثال هر جلسه 1 ساعت طول می‌ کشد. در صورتی که در آر اف فرکشنال سوزنی، با ورود سوزن به داخل پوست، به صورت مستقیم و سریع امواج به لایه های پوست می‌رسد، زودتر به نتیجه می رسند، تعداد جلسات کمتر است یعنی حدود 3 الی 4 جلسه می‌باشد.

تفاوت آر اف فرکشنال و لیزر کربن

هر دوی این روش‌ها برای جوانسازی و رفع افتادگی و شلی پوست استفاده می‌شود، اما روش آر اف در درمان افتادگی پوست تاثیر بیشتری دارد. همچنین برای مشکلات عمقی‌تر مانند جای جوش و آکنه روش آر اف بهتر و بیشتر کارایی دارد. روش آر اف به دلیل غیر تهاجمی بودن و نداشتن دوره نقاهت، برای کسانی که فرصت و زمانی برای استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارند مناسب‌تر است و همچنین کسانی که پوست سبزه دارند و در فصل های گرم، آر اف بهتر جواب می‌دهد. برای گرفتن بهترین نتیجه و اثربخشی، بهتر است که از هر دوی این روش استفاده شود.

روش آر اف فرکشنال یک روش غیرتهاجی و بدون جراحی و درد است. قبل از انجام آن از کرم بی حسی موضعی استفاده می‌شود که درد احتمالی هم وجود نداشته باشد. انتخاب پزشک و متخصص ماهر و باتجربه در گرفتن نتیجه مطلبوب بسیار تاثیرگذار است. دقت کنید که در صورت باردار بودن، داشتن فشار خون بالا، بیماری دیابت، التهاب در فضاهای پوست و غیره نمی‌توانید از روش استفاده کنید.

کلینیک آریانا ارائه دهنده خدمات زیبایی ازجمله  آر اف فرکشنال (RF)  است،مرکزی معتبر با کادر مجرب و دستگاه های روز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و دریافت نوبت با کلینیک آریانا تماس بگیرید.

 

Call Now Button