هیدرودرم آبریژن روشی قطعی برای طراوت پوست

هیدرودرم آبریژن روشی قطعی برای زیبایی، طراوت و جوانی پوست است. سلامت پوست یکی از باید های زندگی انسان است. پوست انسان با تمام عوامل محیطی در ارتباط است و بسیار تحت تاثیر از این عوامل است و با بالارفتن سن آثار زیادی را بر پوست مشاهده خواهید کرد.

هیدرودرم چیست؟

روش هیدرودرم آبریژن برای درمان و آبرسانی به پوست است. این روش برای آبرسانی پوست و جلوگیری از خشکی و مشکلات پوست از اکسیژن و آب برای بهبود طبیعی پوست است. روش هیدرودرمی در کنار لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده خواهد شد. پوست در این درمان عمیقا مرطوب و سالم خواهد شد و آبرسانی کاملی را در پوست مشاهده خواهیدکرد. بعد از این درمان پوست آماده خواهد بود سرم ها و مواد مغذی را به خوبی جذب کند.

هیدرودرم آبریژن چه مزایایی را برای شما خواهد داشت:

  • بافت پوست شما را بهبود خواهد بخشید
  • آبرسانی عمیقی برای پوست شما خواهد داشت.
  • کاهش چین و چروک های پوست
  • جریان خون را در بافت صورت بهتر خواهد کرد
  • منافذ پوست شما را کاهش خواهد داد
  • رفع جای جوش، زخم و آکنه های پوست
  • رفع جوش های سرسیاه پوستاثر هیدرودرم آبریژن

اثر هیدرودرم آبریژن

روش هیدرودرم آبریژن چگونه است؟

دستگاه درم ابریژن با دو لوله خروجی و ورودی طراحی شده است. که در انتهای آن فلکه کنترل جریان آب قرار داده شده . آب‌هایی که خارج می شود باکمپرسور فشار هوا ارتباط برقرار می‌کنند. وقتی که آب وارد می‌شود فلکه دوراهی با بطری آب خالص و تصفیه شده در ارتباط می‌باشد و آب را وارد لوله می‌کند. زمانیکه فلکه کنترل جریان هوا آماده درمان پوست شد کمپرسر فشار شروع به فعالیت خود می کند وعملیات مکش را آغاز می‌کند و آب‌های تصفیه و خالص را از بطری آب می‌کشد و داخل محفظه دستگاه وارد می کند. با استفاده از دستگاه آبریژن بدون هرگونه از مواد شیمایی پوست شما را درمان خواهند کرد.

کاربرد هیدرودرمی

آبرسانی، درخشندگی و جوانسازی پوست از کاربردهای هیدرودرمی است. با استفاده از این روش بطور معمول تا 35 درصد از چین وچروک های ناحیه پیشانی رفع خواهد شد و گونه های شما تا 80درصد جوان تر خواهد شد و تا 60درصد از شر منافذ باز پوست خلاص خواهید شد.

بعد از درمان هیدرورم آبریژن باید مواردی را رهایت کنید. بعد از اینکه در یک مرکز معتبر و با استفاده از مواد درجه یک و مناسب اقدام به هیدورمی پوست کردید باید طبق نظر پزشک درمانی خود از کرم های ضد چروک استفاده کنید تا اثرات این درمان را بیشتر از قبل کند.

مراقبت های لازم بعد جلسات هیدرودرم آبریژن

  1. آب زیاد بنوشید: سعی کنید روزی 8 لیوان آب مورد نیاز بدن خود را برسانید.
  2. از مرطوب کننده های غنی با دستور پزشک استفاده کنید.
  3. از پاک کننده های ملایم استفاده کنید و همیشه برای شست وشو از آب خنک استفاده کنید.
  4. پوست خود را بادست زیاد لمس نکنید و از اینکه خراشی رو پوست ایجاد کنید دوری داشته باشید.
  5. از قرار گرفتن در معرض آفتاب تا حد امکان جلوگیری کنید.
  6. تا دو روز بهتر است پوست خود را آرایش نکنید.

افرادی بعد از یک جلسه هیدرودرم آبریژن آثار را بر روی پوست خود مشاهده خواهند کرد ولی کسانی که جنبه درمانی این روش را برای درمان آکنه انتخاب کرده اند بهتر است هر 6 هفته یکبار انجام دهند تا آثار آن را مشاهده کنند.

البته تعداد جلسات بستگی به مشکلات پوستی شما دارد و با توجه به شرایط بیمار دکتر تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن را تجویز خواهد کرد.

با رعایت نکات اشاره شده و انتخاب مرکز معتبر و پزشک ماهر از زیبایی خود لذت خواهید برد.

Call Now Button