لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت – الکس

اگر شما نیز دغدغه زیبایی و از بین بردن موهای زائد خود را دارید پیشنهاد ما به شما لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت می‎باشد.

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد در دنیا وجود دارد از قبیل، بند انداختن، کرم موبر، وکس و موم، الکترولیزیز و لیزر که هیچ کدام مانند لیزر درمان طولانی مدت و دائمی نیست. لیزر موهای زائد یکی از تکنیک های ایمن و بسیار موثر برای حذف موهای زائد است که به طور کامل و دائم موهای شما را ازبین خواهد برد و به شما پوستی نرم هدیه خواهد داد. استفاده از لیزر موهای زائد با دستگاه الکس روشی بی درد خواهد بود.

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت

دقت بسیار بالا: دستگاه الکس با دقت بسیار بالا موهای تیره و ضخیم شما را از ریشه ازبین خواهد برد.

سرعت مناسب: سرعت تشخیص مناسب  در دستگاه لیزر الکس باعث خواهد شد موهای زائد شما در کمترین زمان از بین برود . دستگاه الکس الکساندرایت مناسب برای تمام سطوح بدن است.

تاثیر بر از بین رفتن مو: بعد از هرجلسه درمانی لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت شما تغییرات و تاثیرات لیزر را در نازک و کمرنگ شدن موهای زائد خواهید دید.

کارایی لیزر الکساندرایت الکس: بعد از 6 تا 8 جلسه وابسته به بدن خود و موهای بدن شما تاثیرات لیزر را مشاهده خواهید کرد.

ایمنی بالا دستگاه الکس:  دستگاه لیزر الکس الکساندرایت یکی از دستگاه های لیزر است که توسط FDA آمریکا تایید شده است.

کاربرد بالا: لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت قابلیت این را دارد برای تمام نواحی بدن استفاده شود و موهای هر ناحیه را از بین ببرد.

کنترل هزینه ها: زمانی که شما شروع به لیزر خواهید کرد از سایر روش های برای برداشتن موهای زائد راحت خواهید بود و نیاز به انجام آن نیست در نتیجه هزینه های زیادی را کنترل خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی: لیزر موهای زائد

حذف موهای زیرپوستی: زمانی که شما لیزر موهای زائد با دستگاه الکس را به اتمام برسانید دیگر موهای زیرپوستی نخواهید داشت و از این بابت به آرامش خواهید رسید.

درد بسیار کم:شما با لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت درد بسیار کمی را تجربه خواهید کرد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد با دستگاه الکس

دستگاه های لیزر الکس با اصل فوتوترمولیزیز فعالیت کرده و  نوری با طول موج مناسب که دارای انرژی اپتیکال است را به سطح پوست شما می‎رسانند. زمانی که یک پالس از انرژی لیزر الکس در زمان مشخص و دقیق از پوست رد خواهد شد و پوست شما آن را جذب خواهد کرد، که این اتفاق در ناحیه ی فولیکول مو اتفاق خواهد افتاد. با دمایی که به بدن وارد خواهد کرد نتیجه ای بسیار مناسب را برای شما به همراه خواهد داشت. این اتفاق تنها در دستگاه لیزر موهای زائد اصل اتفاق می افتد.

البته برای اینکه لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت، نتیجه ای خوبی داشته باشد باید حتما در محیطی مناسب و زیر نظر دکتر پوست کار خود را انجام دهید تا از مشکلاتی بعدی پوست جلوگیری کند. اگر شما افرادی را انتخاب کنید که در این کار هیچ سررشته ای ندارید احتمال بروز سوختگی های پوست و تیره یا روشن شدن پوست را در نواحی لیزر شده خواهید داشت.

البته مراقبت های بعد لیزر را نباید فراموش کنید و داروهایی که حساسیت به نور را بالا می‎برند در زمان لیزر استفاده نکنید و از طرفی نیز مواردی که درمانگر بعد از لیزر به شما گوشزد خواهد کرد را تمام و کمال رعایت کنید تا ریسک مشکلات را کاهش دهید. لیزر موهای زائد با دستگاه الکس- الکساندرایت را برای افراد بالاتر از 15سال مناسب است و برای بیماران دارای مشکلات عفونت پوستی و مشکلات کلاژن دارند و زیر 15 سال هستند این روش مناسب نیست.

Call Now Button